Η διάσημη τραγουδίστρια Μαρινέλλα εξέφρασε την κριτική της για τις σύγχρονες τραγουδίστριες, λέγοντας ότι πολλές από αυτές προχωρούν στην καριέρα τους με τη βοήθεια του playback και προκλητικών ρούχων. Επίσης, σχολίασε ότι οι τραγουδίστριες συχνά μοιάζουν μεταξύ τους, καθώς όλες ακολουθούν την ίδια μόδα με μπούκλες και εξτένσιον, χωρίς να ξεχωρίζουν.
Μαρινέλλα: Το απρόβλεπτο συμβάν με μια διάσημη τραγουδίστρια
Ειδικότερα, η Μαρινέλλα αναφέρεται σε ένα συμβάν που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια μιας εξόδου της με τον Αντώνη Ρέμο «είχαμε πάει σε ένα νυχτερινό κέντρο, σκύβει λίγο η αοιδός, να το…πρώτη μούρη το στρινγκ! Και στο χρώμα του δέρματος, μήπως και τσιμπήσουν οι “πεινασμένοι”. Μανούλα μου, που πας έτσι; Με το στρινγκ; Και θα κάνεις έτσι καριέρα; Αυτά σου λένε οι μάνατζερ -ο Θεός να τους κάνει- και γδύνεσαι με χαρά; Είναι τρομερό. Άγονται και φέρονται από αυτή η νέα μάστιγα, τους τύπου μάνατζερ (γιατί οι καλοί, οι original είναι δυο – τρεις και δεν είναι νούμερα) και θα φάνε τα μούτρα τους. Όταν το καταλάβουν όμως, θα είναι αργά…».
Η Μαρινέλλα δηλώνει ότι η σύγχρονη μουσική στηρίζεται κυρίως στο playback
«Ξιπάζονται και όποιος πάει να τις ξυπνήσει τον αποπαίρνουν. Φτιάχνουν τις “αυλές” τους -δεν υπάρχει πιο μεγάλη παγίδα- που τις ενημερώνουν τι κάνουν οι άλλες και γίνονται καρμπόν η μία της άλλης, σε σημείο που δεν τις ξεχωρίζεις. Εξτένσιον η μία, εξτένσιον όλες! Πας να τη χαϊδέψεις και σου μένει το εξτένσιον στο χέρι. Μαλλιά – μαλλιά – μαλλιά, μπούκλες – μπούκλες – μπούκλες. Μη γελάς! Γεμίσαμε με μπούκλες παντού… Ξεβρακωμένες γκόμενες με εξτένσιον, όπου και να κοιτάξεις. Άσε τους κοιλιακούς. Όλες έξω τους κοιλιακούς. Δείχνει η μια, δείχνει και η άλλη. Πετάει κ*λο η μία, πετάει και η άλλη!», προσθέτει και τελειώνει λέγοντας: «δεν είμαι οπισθοδρομική, ούτε “παλιακιά” – παλιά ναι. Ζω, όμως, στο σήμερα και θλίβομαι με όλο αυτό που γίνεται. Δειξ’ το στρινγκ στον γκόμενο σου στο κρεβάτι, στην παραλία, όχι στην πίστα! Γιατί το φάλτσο, όσο στρινγκ και να δείξεις, το ακούει ο θεατής, δεν ξεχνιέται… Αλλά ακόμα κι αυτό πια το σώζουν τα περίφημα playback. Πας σε ένα κέντρο και βλέπεις να προχωρά, να χαριεντίζεται και να μην κρύβει καν πως τραγουδάει “κονσέρβα”. Και σου λέω και για “φίρμα”, όχι μόνο για τα νέα κορίτσια. Και σκέφτομαι: “μα δεν ντρέπεται να πάει να κοροϊδέψει το κοινό;”. Εγώ έχω άγχος μην κλείσει καμιά φορά η φωνή μου και βγω στο κοινό λιγότερο καλή και μου σφίγγεται το στομάχι κι αυτές βγαίνουν και κοροϊδεύουν»!
Με τις αιχμηρές της παρατηρήσεις, η Μαρινέλλα μας καλεί να αναλογιστούμε την πραγματική αξία της μουσικής τέχνης σήμερα και τις αλλαγές που έχουν επηρεάσει τη σκηνή. Η αποδοκιμασία της προς το playback και η αναφορά της σε προσωπικές εμπειρίες προσφέρουν μια ενδιαφέρουσα προοπτική για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη μουσική βιομηχανία.
Αγριογκορτσιά: το ξεχασμένο δέντρο που αποτελεί θησαυρό της χώρας
Πέθανε ο Έλληνας συνεργάτης του Ατζούλ Ιλιτζαλί: Θρήνος για τον Γιάννη Κρύο – Ήταν πατέρας 3 παιδιών
Ράκος ο Μάνος Δασκαλάκης: Σε άθλια κατάσταση – τον εγκατέλειψε και η νέα του σύντροφος
Το άλυτο μυστήριο με όσους γεννήθηκαν μέχρι το 1985, που κανείς μέχρι σήμερα δεν μπορεί να λύσει